Celem kursu AndroidPlay jest nauka programowania dająca podstawy do stworzenia prostej gierki na platformę Android. Powstaje on wraz z moją nauką, dlatego zdaję sobie sprawę z tego, że może on posiadać słabe strony, o których początkująca osoba nie wie. Wykorzystuję OpenGL ES 1.0/1.1, ponieważ jest mi prościej, ponieważ miałem już kiedyś ze starą wersją OpenGL do czynienia.
Na kurs składają się wpisy na blogu. Jak w każdym tutorialu, omawiane są podstawy potrzebne do osiągnięcia celu, jeżeli chcesz dogłębnie poznać temat, musisz zasięgnąć wiedzy z dobrych książek, albo strony developer.android.com.
Na kurs składają się wpisy na blogu. Jak w każdym tutorialu, omawiane są podstawy potrzebne do osiągnięcia celu, jeżeli chcesz dogłębnie poznać temat, musisz zasięgnąć wiedzy z dobrych książek, albo strony developer.android.com.
Lekcje:
AndroidPlay - część 6: Obsługa TouchEventów
AndroidPlay - część 5: Przeźroczystość i przekształcenia modelowania
AndroidPlay - część 4: Czworokąty i tekstury
AndroidPlay - część 6: Obsługa TouchEventów
AndroidPlay - część 5: Przeźroczystość i przekształcenia modelowania
AndroidPlay - część 4: Czworokąty i tekstury